Re: CFV1: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 11:22:36 MET

Tomasz Surmacz wrote:

> Powinien, ale na narzekanie było sporo czasu od czasu kiedy propozycja po
> raz pierwszy pojawiła się w pl.news.nowe-grupy.

> (_ _' __) Tomasz R. Surmacz *-* tsurmacz @ ict.pwr.wroc.pl /\ *~

masz racje. ale autor CFV oglaszajac chyba w podziemiu mini glosowanie
stwierdzil, ze
pl.internet.polip 5 glosow
pl.internet 4 glosy

to wystarczajacy argument za wyborem nazwy, i to mnie najbardziej smuci
:(
na mailu grupa moze sie nazywac polip. dla mnie to bez znaczenia.
ale to sa newsy, i nazwa sama w sobie powinna przynajmniej czesciowo
opisywac
charakter grupy. to jest przeciez w news FAQ.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera