Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: I.r. tete (i_r_tete_at_wytnijto.org.ru)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 14:48:31 MET

Michal Rok wrote:

> hej

> Ciekawe co to zmieni... Struktura kosztow nie zmienia sie zbytnio miedzy
> Elblagiem a Gdanskiem, raczej miedzy centrum miasta a podmiejskimi
> wsiami, a te znajda sie wspolnie w jednym regionie. Wiec po co? Dla
> zmylki ze cos sie dzieje?

Nie. Elbląg i Gdańsk - zupełnie przupadkowe dwa miasta w tym przykładzie. Chodzi o to, że
jak specyfika prowadzenia działalności w różnych regionach kraju jest różna - tak różnie
tepsa powinna się lokalnie dostosowywać. A trudniej to zrobić, jeżeli ma się nad głową
wszystkowiedzących speców z Warszawy z problemami różnego typu, od problemów nieznajomości
zarządzania do problemów natury idiotyczno-moralnej. Po prostu łatwiej dbać o firmę, w
której się pracuje jeżeli człowiek czuje, że jest jej bezpośrednią częścią, a nie
kółeczkiem w ogromnej maszynie, a na górze - jak w komunie - stoi Władca, który jeszcze
nie ockął się z faktu, że system się zmienił i w końcu jego ulubiony Minister Łączności
też odejdzie. Odejdą też niewdzięczni abonenci, którzy na nic mają dobro narodowe i
przeniosą się do operatorów z kapitałem zagranicznym, tylko dlatego, że pani Krysia w BOKu
się niegrzecznie zachowywała. :)))

W każdym razie - jak by na to nie patrzeć, tepsa to nasz główny (no, narodowy) operator,
który rozwijał się za komuny za nasze pieniądze, więc jeżeli ktokolwiek doprowadzi do jego
upadku, to mu sam "zrobię z dupy jesień średniowiecza"*). Tepsa jaka jest, taka jest, ale
jest to nasz kapitał. Nie można go uwalić tylko dlatego, że komuś się tak podoba. A na
razie przy życiu utrzymuje tepsę monopol.

> Michal

*) Copyright Miramax Films :))))

--
http://www.tattoo.w.pl