Re: Bez komentarza...

Autor: Slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Sat 16 Jan 1999 - 04:24:40 MET

I.r. tete wrote in message <369A8D6F.AEAE676C_at_radiolink.net>...

>Postaraj częściej czytać posty dokładnie i zawsze mieć jakieś realne
argumenty.

A ktore nie sa realne?

>Co z
>tego, że są zainstalowane _jakieś_ programy, jak przecież pozostają takie
rzeczy jak
>konfiguracja cache'u

Pierwsze slysze o konfiguracji cache.
Czy ty to robilses?

>czy takich banalnych rzeczy, jak wpisanie lokalnego numeru
>dostępowego.

Przeciez pisze ze win95b/win98 przychodzi z zainstalowanym
AOL Worldnet i MSN.
Windows samo znajduje lokalny numer dostepowy do ktoregos z tych
narodowych providerow.

>Dla laików zajmujących się wklepywaniem danych to może być problem, nie
>mówiąc już o znajomości numerów IP DNS lookup czy tym podobnych.

Dlatego tez nie trzeba juz ich samemu wpisywac.

>Co do kultury technicznej - wystarczy porównać instrukcje obsługi do np.
elektroniki
>domowej na rynki europejskie i USA..... (abstrahując już od faktu, że
danych jak
>czułość radia zależnie od zakresu to nie uświadczysz).

A co to ma wspolnego z kultura techniczna?
 Kultura techniczna do dostep do infrastruktury hardware i kwalifikowanej
 sily roboczej.