Re: Obalam mit TePSY - dobroczyncy ludzkosci

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 19:45:36 MET

Dnia 15 Jan 99 o godz. 19:18, Moi napisal(a):

> - mowimy o Europie, wiec pierwsze pozycje - 'ignore',
OK.

> [...]
> miejska za darmo. Trudno ryzykowac na tej bazie
> stwierdzenie, ze MZK byla we Wloszech gratis (nie
> mowiac o calej Europie),
> - taryfy w S i SF dotyczyly wylacznie Sztokholmu
> i Helsinek, odbiegajac znaczaco od taryf dla reszty
> tych krajow (mimo, ze zawsze byly to jedne z najtanszych
> w Europie. Jako ciekawostke podam fakt, ze, AFAIR,
> minuta kosztuje teraz w Szwecji ok. 5,5 gr w szczycie,
> poza 2,7 gr + ok. 3 gr za call setup fee, to 73% Szwedow
> twierdzi, ze rozmowy sa za drogie <zrodlo : Coopers
> & Lybrands AB - badania marketingowe na zlecenie
[...]
> - dopiero rok 1998 uwaza sie za Big Bang w dziedzinie
> faktycznej demonpolizacji i towarzyszacym im drastycznym
> obnizkom cen wymuszonych przez dzialania konkurencji,
> i dopiero teraz mozna mowic o powszechnej tanszosci
> cen w Europie, nie podpierajac sie wyszukanymi rodzynkami,

Po Twoim ostatnim liscie to ja nie moge zrozumiec, co ty uwazasz.
Czy uwazasz, ze rozmowy lokalne w Polsce sa, badz kiedys byly najtansze w
Europie, czy tez uwazasz, ze nie sa i nie byly?
Ja, na podstawie zestawienia, ktore wyslalem, i paru podobnych, ktore gdzies
widzialem na newsach, ale w tej chwili nie moge ich znalezc :-(, wnioskuje,
ze to drugie. Tepsa kiedys pokazywala zestawienie (mam je gdzies w domu w
jakichs materialach reklamowych tepsy), z ktorego wynikalo to pierwsze, ale w
takich sprawach to ja tepsie nie wierze...
Bardzo jestem zatem ciekaw Twoich danych...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl