Re: Marzenie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 13:31:06 MET

On Tue, 12 Jan 1999 19:41:06 GMT, msniezek_at_medianet.pl (Maciek
Sniezek) wrote:

>P.S. Nadal nie rozumiem - i niech mi ktos wytlumaczy: czy dolaczenie
>kilku dodatkowych modemow do 0202122 to NIE JEST czysty zysk???

Mysle ze nie tylko modemow...
Jak juz w Warszawie zdolam sie dodzwonic to odnosze nieodparte
wrazenie ze suma przepustowosci modemow na wezle dostepowym znacznie
przekracza przepustowosc lacza tego wezla - czym bowiem wytlumaczyc ze
niezaleznie od kierunku i ilosci sesji nie jestem w stanie predkosci
rozwinac (dioda odbioru dosyc czesto gasnie jak mam akurat aktywne
sciaganie...)?
No i reszty sieci - news.tpsa.pl ma czkawke, news.icm.edu.pl -
polaczony bezposrednio do TPSA jeszcze gorsza, o wyjsciu w swiat czy
przejsciu do NASK nie wspominajac...

Darek