Re: Marzenie

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 20:41:06 MET

In article <369B71A0.9005DEBA_at_waw.pdi.net>, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:

>Kup sobie konto u providera. Chyba ze twoje 45 minut przy kazdej probie
>nie jest warte parudziesieciu zl miesiecznie.

Hmm, chcialem tu sobie tez ponarzekac :), ale glownym motywem napisania
tego, co napisalem bylo: po jakiego grzyba protestowac przeciwko zbyt
wysokiej oplacie za polaczenia z 0202122??? I co mi z nizszej oplaty,
skoro nie moge sie dodzwonic?

Takze NAJPIERW nalezaloby zajac sie infrastruktura, a dopiero potem
przejsc do domagania sie nizszych cen.

P.S. Nadal nie rozumiem - i niech mi ktos wytlumaczy: czy dolaczenie
kilku dodatkowych modemow do 0202122 to NIE JEST czysty zysk???

Pozdrawiam,

--
msniezek_at_medianet.pl - | --- "Są takie chwile w życiu żółwia, --