Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 17:23:41 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <3699ED73.9AC66A6B_at_waw.pdi.net>..
>Jak w takim razie rozumiec protesty prywatnych operatorow ktorzy
>twierdza, ze tpsa zaniza ceny na rozmowy lokalne, dofinansowywujac je z
>miedzymiastowych?

Czyzby byly jakies rozstrzygniecia w tej sprawie? Goraco
namawialbym do wniosku o pisemne uzasadnienie decyzji.

>Skad wiesz? Masz jakies dane co do wielkosci inwestycji i zyskow?

Nie mam. Ale slyszalem o pewnej kobyle gieldowej, ktorej kurs
determinowalo pare procent Ery (PTC), oraz o pewnym Facecie,
ktory wzial 20 miekkich baniek odstepnego za te pare procent.
Ludzie mowia, ze oni mieli jakies dane co do wielkosci inwestycji
i zyskow.

Pozdrawiam,

Moi