Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 12:47:29 MET

Dnia 10 Jan 99 o godz. 8:10, Moi napisal(a):

> Slyszales o strajkach (bojkotach) telefonicznych na swiecie?
> Zapewniam, ze to swiat najzupelniej realny. I skuteczny
O ile chcesz przy okazji rozlozyc cala gospodarke, to moze i realny i
skuteczny...
Ja jako prywatny czlowiek moge sie powstrzymac od korzystania z telefonu (nb.
wyjawszy Internet, i tak prawie wcale nie dzwonie) - zakladajac oczywiscie,
ze w tym czasie nie spotka mnie, ani nikogo z rodziny, zadna choroba ani
nagly wypadek i nie bede musial wzywac lekarza lub pogotowia - ale zadna
firma bez telefonu nie jest w stanie funkcjonowac. I firmy, chocby nie wiem
jak byly niezadowolone z tepsy, to beda dzwonic i beda placic (odbijajac to
sobie na klientach rzecz jasna ;->), bo inaczej nie beda mialy kasy... To
jest realny swiat.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl