Re: Sam sobie zrob CallBack, czyli Internet Taniej :-)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 04:58:31 MET

On Sat, 9 Jan 1999 17:32:35 +0100, "Zenek Kochanek" <zenek_at_pik-net.pl>
wrote:

>ktos
>
>Nie wiem czy to zlapales, ale opisywana metoda nie wymaga root-a ale dostep
>tylko do konta szelowego jakiegos serwera. Nawet niekoniecznie modemy musza
>byc do niego przypiete - mozna wejsc na jakis koncentrator terminali a
>sterowa jego modemami z zupelnie innego serwera. Byle koncentrator byl
>klientem telneta.

Nie. To ty nie zalapales. Opisana metoda wymaga mozliwosci wybrania
numeru przez modem - a jak centrala po prostu linii modemu odmowi
zestawienia polaczenia (oleje wybieranie ze strony modemu providera)
to zadne czary nie pomoga - musialbys shackowac i centrale...

Darek