Re: Sam sobie zrob CallBack, czyli Internet Taniej :-)

Autor: Jedrzej Kuta (nospam_at_nets.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 18:02:22 MET

In pl.listserv.polip Zenek Kochanek <zenek_at_pik-net.pl> wrote:
:>modemow dostepowych to rzecz wazna, tym niemniej prawdopodobienstwo, ze
:>ktos
:>dostanie uprawnienia 'operatora' (niewazne jak sie zwie) na routerze
:>dostepowym jest nadal spore.

: Nie wiem czy to zlapales, ale opisywana metoda nie wymaga root-a ale dostep
: tylko do konta szelowego jakiegos serwera. Nawet niekoniecznie modemy musza
: byc do niego przypiete - mozna wejsc na jakis koncentrator terminali a
: sterowa jego modemami z zupelnie innego serwera. Byle koncentrator byl
: klientem telneta.

Masz racje, ze nie trzeba miec root'a na serwerze dostepowym, tym niemniej
jak juz sie ktos na niego dostanie (wcale nie takie malo prawdopodobne) to
nic nie pomoga swietnie skonfigurowane modemy :). Dlatego goraco jednak
polecam blokade polaczen wychodzacych na centrali.

                                jedrzej

--
| Jedrzej Kuta |      Unix Admin - Lido Technology GDN OD/T      |