Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 22:20:56 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomoœci: <1321D13B1_at_inf.wsp.krakow.pl>...
Dnia 9 Jan 99 o godz. 5:08, Moi napisal(a):
> Czy za 300 km placisz taksowkarzowi 100x wiecej, niz za 3 km,
> dlatego ze jest 100x dalej? Faktycznie placisz mu za 100-krotnie
> wieksze zuzycie benzyny.
Faktycznie placisz mu za to, ze jest 100x dalej. Taryfa taksowkowa jest
uzalezniona od liczby przejechanych kilometrow, a nie liczby litrow spalonej
benzyny.

Istotnie, masz racje. Jednak wazne jest to, ze ta oplata jest konieczna,
proporcjonalnie do przejechanych kilometrow, do uzupelnienia
proporcjonalnie zuzytego paliwa do tych kilometrow przejechania.

Troche zagmatwalem, nie chce mi sie przeredagowywac, a wszyscy
rozumieja (mam nadzieje).
Wracajmy do meritum.

Pozdrawiam,

Moi