Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 23:03:21 MET

On Tue, 05 Jan 1999 22:02:11 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski)
wrote:

>co takiego zrobiłeś?

Powiem krótko:
Osoby zainteresowane na priv, na listach o tym napisze po otrzymaniu
oficialnej odpowiedzi z cst.

>odcięcie linii w zamian za złe zachowanie na Sieci?
>co takiego trzeba zrobić?

odciecie nie grozi, przynajmiej nic takiego w przepisach wyczytac mi
sie nie udalo, ale paragrafy kk pozostaja...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl