Niuanse tepsy (bylo.bez komentarza)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 23:19:09 MET

On Mon, 4 Jan 1999 20:46:23 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>Procent robiacych sobie lacza stale lub pol-stale z dial-upu musi byc
>znaczny, skoro telekomowi chcialo sie przeprogramowywac centrale, tak by
>rozlaczala po kilku godzinach. I nie robi tego jeden telekom, bo znajomemu
>pada po rowno 3 godzinach. A innemu po 5. Nie jest to typowe, czesto
>spotykane w Polsce rozlaczanie z powodu kiepskich drutow, tylko oficjalna
>polityka telekomow. Pisalem juz o tym - uprzejme zawiadomienie o mozliwosci
>przejscia na stale lacze przyszlo zwykla poczta.

i bardzo dobrze, pipieram telecomy, u mnie za to przyszedl facio i mi
zaznajomil zebym sobue wynajal 2Mbps do Internetu to wtedy bede mial
gwarancje jakosci bo do tej pory to jest polaczenie telefoniczne (na
ktorym coraz czesciej mam 4800bps)