Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 20:48:22 MET

Wodospad Niagara wystukal(a), co nastepuje:::::
>chodzilo mi o rownisc wszystkich providerow (w tym i polpak-t) w
>dostepie do klienta, a nie:
>1.W przypadku lacz komutowanych klient nie placi za dostep
>2.W przypadku lacz stalych klient nie placi za dzierzawe
>...a w przypadku providerow klient musi placic za wszystko :-(

100% racji i poparcia. Nie wiem co do konca rozumiesz przez pkt 1, ale ja
bym to nazwal po imieniu: 0202122 psuje i monopolizuje polski rynek
komercyjnych dostawcow internetu poprzez dial-up.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.