Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 19:54:09 MET

On 4 Jan 1999 10:07:19 GMT, tomek_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)
wrote:

>Pelna DEREGULACJA czyli zniesienie panstwowego sterowania ta dziedzina
>gospodarki czyli rezygnacja z wszelkich koncesji, zezwolen i innych
>papiurkow podobnie jak to sie dzieje przy sprzedazy marchewki :-)

jakies papierki tam sa, ale generalnie nikt do koncesji nie zmusza i o
to chodzi.

>: oraz obnizenie oplat za polaczenia z providerami (numery 020xxxx).
>
>Ja bym z socjalizmem uwazal. Nie sprawdzil sie choc niektorzy uwazaja, ze po
>prostu zle go sprawdzano :-) A o cenach decyduje uslugodawca i nikt inny.

i tutaj sie w pogladach zaczynamy roznic, bo Ty mieszkasz w duzym
miescie i masz potencjalnych uslugodawcow/providerow pod przyslowiowym
nosem, a ja jak na razie jestem skazany na polaczenia komutowane.
To oczywiscie gdybanie bo byc moze gdyby tpsa nie stosowala swoich
monopolistycznych praktyk to dawno by sie pojawil w poblizy provider
do ktorego by mozna bylo sie radiem podlaczyc.

>: Malo tego, czesc tpsa odpowiedzialna za dostarczanie Internetu rowniez
>: przez numery dostepowe powinna byc oddzielona od tpsa i powinna sie
>: rozliczac z nia na tych samych zasadach co inni provierzy co zapewne by
>: uzdrowilo ta sytuacje.
>
>Ty chcesz pewnie zeby Internet uzyskal specjalny rzadowy priorytet?

tego nie powiedzialem.
chodzilo mi o rownisc wszystkich providerow (w tym i polpak-t) w
dostepie do klienta, a nie:
1.W przypadku lacz komutowanych klient nie placi za dostep
2.W przypadku lacz stalych klient nie placi za dzierzawe
...a w przypadku providerow klient musi placic za wszystko :-(

>popatrz na polska telekomunikacje - tez ma specjalny priorytet (strategiczny
>dzial gospodarki) co oznacza, ze od dziesieciu lat rzad lekcewazy opinie
>spoleczenstwa i spolecznych organizacji i wprowadza swoje "rozwiazania"
>(regulacja totalna, rozdawanie posadek i inne takie :-) tlumaczac, ze to dla
>dobra ludzi i telekomunikacji :->

alez ja widze efekty, ten blyskawiczny postep, wymiana centrali
recznej na (prawie) automatyczna, te ciagle szumy i trzaski no i
oczywiscie podejscie do klienta rodem z czasow komunistycznych.

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>