Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 15:00:46 MET

On Sun, 03 Jan 1999 23:49:54 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Bo z punktu widzenia TPSA dzis lepiej postawic za te same pieniadze
>dwie bez ADSL, niz tylko jedna z ...

...a zawsze potem mozna powiedziec klientowi ze nie ma technicznch
mozliwosci, czyli typowe monopolistyczne gadanie.

>Jest takie mile rozporzadzenie ML, ktore okresla jaka dzialalnosc
>telekomunikacyjna _nie_ wymaga koncesji, i tam niestety pisze
>"na terenie budynkow niemieszkalnych" ...

w takim razie moj kumpel polaczywszy sie z sasiadem kablem sieciowym
(zeby sobie w gierki grac) i kablem telefonicznym (zeby sie
porozumiewac w kazdej chwili) lamie prawo i grozi mu... taaak ???

>Ale to sa ciagle lacza miejskie. Internauci nie telefonuja
>miedzymiastowo ... ale siecia siegaja.

lacza i tak sa a ja tutaj wcale nie mowie o tym, ze trzeba zwiekszac
ich ilosc.
chodzilo mi o to, ze polaczenie centrali z Internetem zajeloby tyle
przeplywnosci co i tak standardowo zajmuja Internauci laczac sie
laczem komutowanym.
..dalej nic by sie nie zmienilo.

>Ciekawe czy bedzie niska :-)

jak bedzie wysoka to malo ludzi skorzyta i beda woleli zapychac lacza
miedzycentralowe.

>Moze nie chce, moze nie potrafi, moze nie moze [umowy
>miedzyoperatorskie] .. Kto to wie i czy nam szczerze odpowie ?

tez stawiam takie pytanie, w kazdym badz razie nie mozna powiedziec ze
nie potrafia, bo np. do biura napraw z warszawy ja sie dodzwonic nie
moge a numer jest selektywnie zablokowany.