Re: warszawa.irc.pl

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 08:48:37 MET

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:
: Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> wrote:
:> No wlasnie, bo fizycznie lacze jest, tylko ze nie ma przez niego
:> ustawionego routingu. Wydaje mi sie ze nie zrozumiales trasci mojego
:> postu - nie proponowalem uruchomienia nowego lacze, tylko
:> pytalem sie dlaczego nie da sie w bardziej efektywny sposob
:> uzyc juz istniejacego.

: Wydaje mi się, że nie zrozumiałeś odpowiedzi Andrzeja. Co z tego, że
: łącze jest? Jak ja mam (załóżmy) łącze do TPNET i do NASK, to dlaczego
: od razu mam routować ruch z TPNET do NASK? Łącze jest dla mnie, a nie
: dla Ciebie, finito. Tak samo z ICM.

Nie chodzilo mi o _caly ruch z TPSA do NASK_ tylko o ruch z lub do
warszawa.irc.pl. Rozumiem wiec ze jest to nie do wykonania, poniewaz
lacze pomiedzy ICM a warszawa.irc.pl zostalo uruchomione tylko dla adminow
IRC ;-) Niemniej jednak musze Cie zmartwic, bo i tak ruch z TPSA do
warszawa.irc.pl idzie przez ICM, tyle tylko ze zamiast bezposrednio przez
bramke TPSA<->ICM, jest kierowany przez TPSA<->NASK<->ICM. Skoro jednak
uwazasz, ze jest to lepsze rozwiazanie....

Pozdrawiam,

                                        Krzysztof Oledzki