Re: Bez komentarza...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 10:45:05 MET

Dnia 30 Dec 98 o godz. 17:08, Janusz A. Urbanowicz napisal(a):

> Serio ? Z TPNETu (Toruń) korzystam regularnie od 3 miesięcy i dwa razy
> miałem zajęte.. Raz zerwało w połowie.

Wlasnie. Ja mysle ze ten oslawiony problem niemozliwosci dodzwonienia sie
na 0-202122 (ostatnio nawet moj naczelny z miesiecznika "Internet" napisal
o tym wstepniaka!) to problem dotyczacy glownie Warszawy i okolic.
Z moich doswiadczen w dwoch miastach: Tarnobrzeg (gdzie czasami bywam) -
z reguly laczy za pierwszym razem bez zadnych problemow; Krakow - zajete
jest, ale po trzech, czterech, pieciu probach z reguly lapie sie polaczenie
(wprawdzie rzadko dzwonie na 0-202122 w Krakowie, bo korzystam z uslug
innego providera, ale fakt, ze rzadko dzwoniac moge sie dodzwonic, o czyms
chyba swiadczy).
Pozdrawiam noworocznie,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl