Re: warszawa.irc.pl

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 15:16:53 MET

Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> wrote:
> No wlasnie, bo fizycznie lacze jest, tylko ze nie ma przez niego
> ustawionego routingu. Wydaje mi sie ze nie zrozumiales trasci mojego
> postu - nie proponowalem uruchomienia nowego lacze, tylko
> pytalem sie dlaczego nie da sie w bardziej efektywny sposob
> uzyc juz istniejacego.

Wydaje mi się, że nie zrozumiałeś odpowiedzi Andrzeja. Co z tego, że
łącze jest? Jak ja mam (załóżmy) łącze do TPNET i do NASK, to dlaczego
od razu mam routować ruch z TPNET do NASK? Łącze jest dla mnie, a nie
dla Ciebie, finito. Tak samo z ICM.

A że traceroute do wawy idzie przez bramkę tpnet-nask i potem przez
ochota-icm, a do ochota-icm bezpośrednio przez bramkę tpnet-icm jest
jak najbardziej słuszne. Poczytaj o BGP.

Piotr