Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 13:51:18 MET

On Wed, 30 Dec 1998 01:12:48 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Kazdy oczywiscie moze, ale TPSA ma :-)
>A czy niektorzy maja ... numer moze i maja, ale czy naprawde dziala w
>calym kraju ?

jak nie dziala to trzeba ruszyc odpowiednich ludzi zeby zaczal
dzialac, chociaz ma to raczej znaczenie poznawcze i awaryjne niz
praktyczne, ale fajnie miec taka mozliwosc.
Tak na marginesie to 0209247 ze Slupska juz dziala (a wczesniej nie
dzialal).

>Dluzej z providerem czy dluzej z baba ? :-)

szczerze powiedziawszy to osobiscie nie widze tutaj zadnek roznicy.
hurt jest hurt.

>Oczywiscie. Tylko co tu jest hurtem?
>Moze to ja dzwonie "hurtem" i prosze o nizsze ceny ? Niewazne do kogo
>dzwonie :-)

kwestia do uzgodnienia, ElNet cos takiego juz zastosowal i jakos nie
slychac zeby mieli sie z tego wycofac.

pozdr
futszak
0603 237728