Re: Bez komentarza...

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 11:07:30 MET

On 28 Dec 98 22:59:39 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Zdaje mi sie, ze jednak nie tak do konca niezaleznie - o ile pamietam, to
>odleglosc do wezla dostepowego musi miescic sie w I strefie taryfowej, czy
>cos w tym rodzaju. W kazdym razie nie placisz za odleglosc, dopoki
>dlugosc dzierzawki miesci sie w limicie dla linii "lokalnej". Gdy linia
>staje sie "miedzymiastowa", placisz za jej dlugosc.

Zgoda - ale pierwsza strefa taryfowa jakby ostatnio zrobila sie dosyc
duza - gdzieniegdzie cale stare wojewodztwo obejmuje. Zwykle da sie
gdzies blizej znalezc centrale z mozliwoscia dostepu lacza cyfrowego -
a jak komus nie pasuje i MUSI byc podlaczony w samej Warszawie to
trudno - fanaberie kosztuja.
W kazdym razie predzej skonczy sie oplacalnosc dzierzawy do
niezaleznego providera niz pierwsza strefa - i tu oferta TPSA jest
korzystniejsza.
>A co do tego slabego nasycenia wezlami - najwieksze zapotrzebowanie na
>dostep do Internetu jest jednak w duzych miastach (bo tam jest najwieksze
>zageszczenie firm ;-)). A w duzych miastach providerow jest sporo.

Ale tylko niektorzy rozstawiaja wezly po peryferyjnych centralach - a
jak ktos potrzebuje podlaczenia w takiej np. Falenicy to nie wiem czy
osiem setek dla tepsy nie wyjdzie najtaniej...

Darek