Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 14:11:50 MET

slawomir wrote:

>Powiedz to panu Szychowskiemu.
>On tez pracuje w PSE i tez nie wie co te wpisy oznaczaja.

Powiedz to 'slawomirowi' - on też korzysta z AOL i też pisze bzdury, za
to w dużej ilości.

>podbni jego wiedza o AOL i pewnie tez nie wie o czym pisze bo nie widzial
>tego systemu w dzialaniu, vide topic.

Ja też głupi jestem bo tylko z CompuServe korzystam - gdzie mi tam do
nAjlepszej sieci OnLine.

>Dziwi mnie te ze sie tak ograniczyles sie w swojej analizie.
>Ja bym poszedl dalej i posilkowal sie analiza freudianska aby
>wyjasnic fakt posiadania przeze mnie kilku kont pocztowych.

Tak, zaiste masz rację - autodiagnoza wygląda na słuszną - są to objawy
patologii.

Tak więc bez odbioru
EOT
*plonk*

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy podkreslenia na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--