Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 14:02:54 MET

Andrzej Bursztynski <NoSpam_and_at_pse.pl> wrote in article
<slrn771t6s.2pi.NoSpam_and_at_andy.pse.pl>...

> To już nie moja wina że za wszelką cenę starasz się coś ukryć jak widać
> poniżej w nagłówku. Istotnie - jest to bzdura.

Powiedz to panu Szychowskiemu.
On tez pracuje w PSE i tez nie wie co te wpisy oznaczaja.
podbni jego wiedza o AOL i pewnie tez nie wie o czym pisze bo nie widzial
tego systemu w dzialaniu, vide topic.

Dziwi mnie te ze sie tak ograniczyles sie w swojej analizie.
Ja bym poszedl dalej i posilkowal sie analiza freudianska aby
wyjasnic fakt posiadania przeze mnie kilku kont pocztowych.

slawomir