Re: Nieuczciwa konkurencja?

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 13:20:35 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote in article <366F8CAD.465B_at_usa.net>...

Wal

> Nie jest idiotyczny, ale czesciowo chroni przed marketingiem pocztowym.

No tak. W koncu to jest najwiekszy problem polskiej gospodarki w 1998...

> Poza tym przepis dotyczy sytuacji, gdy strona trzecia wie , ze klient i
> przedsiebiorstwo zawarly umowe i bazujac na tej wiedzy i znajomosci
> tresci tej umowy, usiluje odwiesc klienta od umowy i namowic do zawarcia
> innej umowy, niekoniecznie korzystniejszej dla klienta.
> Ten przepis nie chroni pozycji monopolisty, zatem stad brak orzecznictwa
> dotyczacego inetu.

Nie chroni?
Jesli akcja reklamowa skierowana do klientow TPSA przez konkurenta
jest z punktu widzienia prawa nielegalna (namawianie do wypowiedzenia umowy
znajac jej warunki i na nich bazujac np. na wysokosci oplat miesiecznych)
to czym
to mozna nazwac jak nie ochrona?

Przepis jest idiotyczny i co gorsza szkodliwy ekonomicznie.