Re: Pomocy! (kto jeszcze podlaczy do infostrady?)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 21:28:06 MET

On Sat, 05 Dec 1998 12:57:43 +0100, Wojtek Sylwestrzak
<W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:

>moze. i nie trzeb byc do tego wcale ISP, tylko trzeba miec
>zezwolenie na budowe sieci z min. lacznosci.

I od jasnej cholery uzgodnien technicznych i prawnych - teren,
wlasnosc tego terenu lub zgoda wlasciciela, plan zagospodarowania
itd... W miastach na ten przyklad - kabel wkopac, ulice pruc... A TPSA
infrastrukture po prostu POSIADA i nikt mnie rwie sie tej struktury
dublowac bo nie warto, to sie nazywa "monopol naturalny".

>moze miec wlasne lacze, moze wydzierzawic od kogo chce.

I zwykle wszystko leci przez POLPAK - ciekawi mnie czy pakiety z NASK
w takim np. Szczecinie do TPSA w takim np. Szczecinie leca na bramke
NASK-TPNET tym samym drutem w obie strony czy jednak sasiednim?

Darek