Re: Protest polskich internautow-4.

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 19:21:51 MET

Piotr Kucharski wrote:

> A to ciekawe, bo źródła z TPSA twierdzą, że ruchu było 10% więcej
> niż zwykle. Skąd wziąłeś 15% spadku?

Oczywiście, że to bzdura totalna, żeby osiągnąć 3mln złotych straty, to
biorąc pod uwagę nawet tych najwytrwalszych użytkowników internetu,
którzy korzystają z niego te 2-3 godziny dziennie, w proteście musiałoby
wziąć jakieś 200.000 ludzi. A ile było tych protestujących - 1000, 2000?

To było w sam raz tyle osób, ile potrzeba, żeby się np. przykuć
łańcuchem do gmachu dyrekcji TPSA i wtedy można liczyć na efektywność
protestu i należyte wsparcie mediów. Pokazowa absytynencja nie jest
niestety pokazowa, bo po prostu jej nie widać (chyba, że dotyczy
anestezjologów). W całym proteście jedynym zauważalnym akcentem były...
Gumisie. :-)

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND