Re: Odpisywanie

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 18:25:00 MET

Bartek qla Kulicki wrote:
>wracajc do radia - moj przyjaciel robiacy za DJ-a po godzinach powiedzial ze
>np RMF dostaje _wylacznosc_ na niektore utwory - i tak np. SONY Music czy
>Warner przysyla singiel Supersonic z adnotacja - tego nie puszczac do dnia
>blahblabha - albo z harmonogramem kiedy (czasami nawet z bardziej
>szczegolowymi sugestiami) mozna puscic taka to a taka piosenke.
>
>jezeli sie wylamia to nie sadze ze ktos ich bedzie szczegolnie scigal - po
>prostu wytwornia przestanie podslyac im plytki - a radio nie moze puszczac
>kazdej plyty kupionej ot tak sobie w sklepie muzycznym.

Ale bardzo ciekawy off-topic. Radio - poza grozba bojkotu przez wytwornie (taki
drobiazg - dla malych stacji to jest powazna grozba, ale ciekaw jestem co na to
RMF czy ZET) - moze puszczac KAZDA PLYTE, takze chodnikowa o ile zaplaci
ZAIKSowi dole.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--