Re: historia polskiego internetu

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 19:39:15 MET

In article <3666C7E5.D103D724_at_atol.ucsd.edu>, Jacek Piskozub wrote:
>Nie ma tam w ogole podlaczenia Gdanska. Podlaczenie UG i PG to chyba lipiec 1991
>(przepraszam: 199107), na pewno lato. Moze ktos zna dokladniejsza date? Ja

Pisze z perspektywy torunskiej, od zeszlego roku zmienajacej sie na warszawska,
chetnie uwzglednie wszelkie inne.
Pierwszy e-mail podobno wrocil w sierpniu, wiec wpisalem sierpien tez dla
Gdanska, moze ktos poda dokladniej.

>wrocilem do kraju w pazdzierniku 1991 i zaczalem organizowac siec w IO PAN, w
>Sopocie. W 199205 bylismy juz podlaczeni jako trzecia instytucja w Trojmiescie i

Zastanawiam sie czy wpisywac wszystkie instytucje. Na pewno wieksze miasta... A
moze wpisze te co sie podczepialy do 92 r. - wtedy bylo tego calkiem nieduzo.

>Ogolnie inicjatywa bardzo trafiona. Szkoda, ze nie wczesniej zanim skleroza nie
>wymazala czesci danych :-(

Wydawalo i sie, ze ktos pisal cos takiego, ale jednak nie, moj spis zrobiony w
jedna noc (poniewaz mialem zadzwonic do mechanika o 8 to uznalem, ze nie ma
sensu sie klasc spac) jest chyba jak dotychczas najbardziej szczegolowy. Znam
znacznie bardziej szczegolowy dotyczacy Torunia (korzystalem z niego w wielu
miejscach), znany niewielu osobom. Moze w innych miastach tez byli ludzie
spisujacy komunikaty dla malego grona? Pewnie czesciej mogly to byc listy
dyskusyjne - w takim przypadku bym wolal jakis ekstrakt, chociaz poki nie mam
wielu zgloszen, moge podlubac sam.

Ciekawia mnie tez plotki, chyba nie bede pisal o zonie X-a, ale o zieciu...
moze. Wyciagam rozne lokalne (a czesto majace wplyw na caly kraj) ciekawostki z
wojsyla, sporo wie, moze o czesci powie. Dziwne ze go jeszcze nie zastrzelili...

R.