Re: Czy strajk sie udal?

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 22:10:36 MET

Rafal Maszkowski wrote:

> Dla wielu potencjalnych uczestnikow nie do przyjecia sa cele: same zadania
> finansowe bez wzmianki o powodach wysokich cen. Mam wrazenie, ze organizatorzy
> nie rozumieja mechanizmow, ktore powoduja obecny stan i hamuja rozwoj internetu
> w Polsce.
A po co rozumiec. Jest drogo, co kazdy widzi.

> Pomylka jest adresowanie postulatow do TP. TP korzysta z warunkow
> prawno-ekonomicznych stworzonych przez Sejm. Zakaz podlaczania telefonow przez
> inne firmy ma dluga historie i trudno winic TP,
Po co winic , niech obniza stawki i bedzie ok + ryczalt.

za to ze go bezwzglednie
> wykorzystuje, jezeli robi to w granicach prawa. Trudno znalezc winnego bo wina
> rozklada sie w czasie i miedzy rozne instytucje, ale teraz za zakaz
> odpowiedzialny jest rzad i Sejm - do nich nalezy kierowac protesty, zwlaszcza,
> ze rzad pisze, a Sejm niedlugo zatwierdzi nowa ustawe o lacznosci.
Ty pracujesz w TP, czy w Sejmie, bo rozumiem, ze nie placisz TP i stad
twoj pseudo-obiektywizm.

> Akcja wiele stracila rowniez na tym, ze byla najbardziej agresywna w stosunku
> do uzytkownikow sieci, zasypywanych spamem przez organizatorow.
>
> R.
Jest inet satelitarny, tani, i wkrotce bedzie w Wizji, platformie
cyfrowej, kablowkach i to jest jakies wyjscie.