Re: ZUS - gwoli ciekawosci

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 13:40:20 MET

Cezar Cichocki wrote:
[..]
>WOKu DZIALA! Wszystkie pozostale nie istnieja. Nie chcial bym byc zbyt
>natretny, ale slyszalem cos o istnieniu domeny GOV.PL i zaczynam sie
>zastanawiac, czy wybor komercyjnego ISP na "dostawce" rzadowych stron WWW
>jest aby na pewno uzasadniony merytorycznie? Acha, no i kto za to placi?
>Bo przeciez nie ja z moich podatkow i haraczu ZUSowskiego, prawda? No
>powiedzcie ze prawda! :(

Merytorycznie? Chyba lepiej żeby to zrobił ISP niż zatrudniali dodatkowych
pracowników właśnie do tego, bo będzie a) gorzej b) drożej.

Natomiast istotnie fenomen firmy PROKOM jest wart IMHO głębszej analizy.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--