Re: baza spamerow

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 19:12:22 MET

Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote:
> Inna rzecz, że ja swoje oparłem na propozycji kravietza i czasem coś
> nie-spamowego np. (zamówione, a jakże) biuletyny Microsoftu
> czy coś z NTBugtraq trafia do IN.SPAM (z normalnego bugtraq,
> z biuletynów Linuksowych, wszystko trafia na swoje miejsce.

Niestety, regułki mają pewien procent fałszywych trafień. Wynika to głównie
stąd, że wagi przy słowach kluczowych wziąłem prawie z powietrza. Zwykle
mylą się przy długich listach w których nawet słowo z małą waga może nabić
dużo punktów. Kwestia dopracowania...

BTW mi regularnie do IN.spam trafiają listy od hostmaster_at_internic.net, ale
nigdy nie miałem czasu sprawdzić dlaczego :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/