taki sobie probelm!

Autor: Artur Pelo (comtel_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 14:21:57 MET

Mam pewien problem odnosnie kont a chodzi o mala prosta w teori rzecz.
Posiadam konto e-mailowe jednak lacze sie z nim co jakis czas. Jednak
czesto sie zdarza, ze konto jest puste tzn. nie ma maili. Wiec wpadlem na
(teoretyczny) pomysl a mianowicie aby w momencie dotarcia poczty na onto
serwer powiadamial mnie o tym (bezplatnie heee,heee) np. komunikatem "masz poczte od xxxxx_at_xxxx.xxxx.xxx ,na telefon komorkowy
Plus'a poprzez bramke text.plusgsm.pl. Jesli ktos moze mi podac sposob
zrealizowania tego celu bede wdzieczny. Moja wiedza na temat Unix'a (Linux'a)
jako systemu,jest niezbyt duza i dlatego spewnoscia sporo bym sie nam meczyl a moze ktos juz cos takiego sobie zrobil.

...z poważaniem Artur Pelo
E-mail: comtel_at_darmo.alter.pl

PS. Przepraszam jesli temat byl juz poruszany, ale dopisalem sie niedawno i nie zagladalem do archiwum.