Re: domeny w Polsce - Krakow

Autor: Marcin Bochenek (bomart_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 19:46:51 MET

On 20 Nov 98 17:16:40 GMT, raj_at_wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Co nie powinno? Nie powinno cie rozbawic czy nie powinno tak byc?

Rozbawilo mnie takie stawianie sprawy.
Niedlugo okaze sie, ze bedziemy placic wiecej za domeny:
- dwuliterowe
- ze znakiem "-" lub z cyferka
- przymiotniki
- itd, itp
Dlaczego firma o nazwie "Trabka" ma placic wiecej niz firma
"Trabimpex".
Nie powinno mnie bawic bo juz wyobrazam sobie siebie w sytuacji, kiedy
klient pyta o koszt zarejestrowania domeny.

Marcin Bochenek tel. (0602)240059
CETI - ISP http://www.ceti.com.pl