Re: domeny w Polsce - Krakow

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 18:15:39 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Marcin Bochenek wrote:

> http://www.cyf-kr.edu.pl/asc/msk/form/dns/cennik-dns.txt
>
> Przyznam, ze troche mnie to rozbawilo... nie powinno :(

Co nie powinno? Nie powinno cie rozbawic czy nie powinno tak byc?
Ja tam ich popieram. Chociaz w przypadku gdy taka domena o nazwie "bedacej
rzeczownikiem pospolitym" mialaby charakter publiczny, to powinna jednak
byc za darmo...
Ale jak widac skoczyly sie darmowe domeny w Krakowie... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl