Re: Pro?ba o wytłumaczenie

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 11:45:25 MET

slawomir <sd000001_at_polbox.com> wrote:

: Przeciez to co ty proponujez to jest wlasnie taki wlasny jenternet z
: identyfikatormi i obostrzeniami bo ja sobie nie przypominam RFC na ten
: temat....

Z całym szacunkiem, ale _Ty_ nie będziesz mnie pouczał na temat RFC :)

: BTW Polska 10 lat temu byla panstwem totalitarnym czy juz dzis brakuje Ci
: cenzorow i zagluszania? Tak szybko?

Gdy czytam niektóre wklepane bełkoty, to coraz bardziej rośnie we
mnie przekonanie, że najlepszy z ustrojów to oświecona dyktatura.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -