Re: Pro?ba o wytłumaczenie

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 04:14:10 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
<72ov21$nvo$4_at_news.pse.pl>...
> slawomir <sd000001_at_polbox.com> wrote:
>
> :> wladza to moze bez trudu juz dzis;
> : A moze?
>
> Może.
>
> :> aby moc blokowac osoby smiecace i przeszkadzajace innym [1]
> : Wedlug czyjej definicji?
>
> Według definicji administrującego serwerem.
> Nie podoba się? To załóż z Bonikiem Kujanym i Babą Nagą własny
jenternet...

Przeciez to co ty proponujez to jest wlasnie taki wlasny jenternet z
identyfikatormi i
obostrzeniami bo ja sobie nie przypominam RFC na ten temat....
BTW Polska 10 lat temu byla panstwem totalitarnym czy juz dzis brakuje Ci
cenzorow i
zagluszania? Tak szybko?