Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 16:55:31 MET

Dnia 16 Nov 98 o godz. 3:09, Bart Ogryczak napisal(a):

> Raz na jakiś czas ktoś próbuje coś takiego zorganizować,
> ale zwykle nic z tego nie wychodzi. Logiczne byłoby,
> gdyby można było założyć na osiedlu łącze stałe, a potem oferować
Podobno troche sieci osiedlowych w Polsce funkcjonuje - co jakis czas takie
glosy sie pojawiaja na polipie...
Moze zbierzemy informacje, ile takich sieci jest i gdzie?
Apel: Jezeli ktos z czytelnikow tej listy korzysta z takiej sieci lub wie o
istnieniu takiej sieci gdzies w poblizu siebie, to niech napisze i poda
mozliwie jak najwiecej szczegolow!!!

> ludziom podłączenie. Tyle, że na coś takiego trzeba mieć koncesję
> ministerstwa łączności (za którą trzeba dać straszną kupe kasy).
Chyba nie jest to taka straszna kupa kasy, z tego co wiem to bodajze kilkaset
zlotych (ale moge sie mylic), tylko ze na przyznanie koncesji mozna dlugo
czekac...

> z różnych źródeł słyszałem różne info:
A na www.astercity.net nic nie ma???
Pozdrowienia,