Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 01:51:55 MET

On 98.11.14 Bart Ogryczak pressed the following keys:

> z różnych źródeł słyszałem różne info:
> podłączenie: 600-800 (w tym za kartę ethernet),
> abonament: 70-90. afair prędkość 10KB albo jakoś tak.

100KB

> afaik stosują metodę "na windę" czyli, uważają że windoza dłużej
> niż 2-3 dni bez reboota nie wytrzyma. Ale jak będziesz trzymał kompa
> nierebootowanego, to masz stałe IP ;-)

W obrębie WAN-u AC, czyli z klasy 10.x.x.x

Gad

PS. Nie w Paryżu, tylko w Moskwie, nie rozdają, tylko kradną, ale
poza tym wszystko się zgadza ;))

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Intel is kind of Microsoft among microprocessors.]---------[Reptile]--