Re: Pro?ba o wytłumaczenie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 22:23:34 MET

On 15 Nov 1998 04:11:49 GMT, "slawomir" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>Wedlug czyjej definicji?

Przeszkadzajacych mnie i moim userom na moim hoscie - W/G MOJEJ!!!

A co myslisz? Ze masz jakiekolwiek prawo korzystania z mojej maszyny?
Jak moja - ja decyduje komu pozwole kozystac a komu nie.

" Panskiego hosta nie ma w naszym pliku host.allow. I co nam pan
zrobi?"

Darek

P.S. Poki co - nie mam stalego prywatnego hosta, sluzbowo
niespecjalnie mam czym administrowac - ale gdybym mial to reguly
powyzejjasno wylozylem. Swoja droga - co ten komunizm z ludzmi
porobil...