Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 19:42:41 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> writes:

> Oglos przetarg to sie zglosza ci co dadza.
>
> Forma gwarancji jest troche inna niz na samochod, stanowi opis
> wykonanych testow, opis algorytmu i opis odpornosci na proby odkodowania
> zakodowanych np. testow.
> Produkt jest produktem samodoskonalacym, jezeli udokumentowana proba
> odkowowania w okreslonym przedziale czasu stanie sie jawna i wiarygodna
> to powstaje nowy , doskonalszy produkt + jego opis matematyczny.

ROTFL>...

Wiesz co.. nawet AT&T nie daje gwarancji bezpieczenstwa na STU III (ten
telefon z clipperrem), a to jest w tej chwili najlepsze dostepne na
oficjalnym rynku.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/