Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 16:05:18 MET

Dnia 13 Nov 98 o godz. 3:41, Daniel Podlejski napisal(a):

> Dla mnie jest to jednoznaczne z tym że połączenie z 0202122 to
> rozmowa lokalna, a że na rachunakch wyszczególnione jest to jako
> połącznie do sieci teleinformatycznych, to ukłon w strone klienta.
Numer kierunkowy 0-20 to *sa* polaczenia do sieci teleinformatycznych
(krajowy plan numeracji Ministerstwa Lacznosci). To, jak ktore z tych numerow
sa taryfikowane, to juz inna sprawa (inni providerzy tez maja numery na 0-20,
albo wkrotce beda miec).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl