OFF TOPIC Re: Anonim

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 15:36:24 MET

Dnia 13 Nov 98 o godz. 0:00, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> Oj - chyba za dużo kryminałów amerykańskich leci ostatnio w TV -)
> To się nazywa "porgram ochrony świadków" i chyba w RP nie jest stosowany -
> przynajmniej oficjalnie w przeciwności do tego świadka (in)cog(n)ito który
> polega na zatajeniu personaliów czyli nomen-omen na anonimie o którym
Z dosc powaznego (przynajmniej tak mi sie wydaje) artykulu o swiadkach
incognito, ktory czytalem tak gdzies z poltora miesiaca temu, wynika, ze
zmiana personaliow swiadka incognito w razie koniecznosci w Polsce rowniez
jest stosowana.
Ale to zupelny offtopic...
Zas co do zmiany nazwiska: mialem na studiach wykladowce, ktory prowadzac
z nami zajecia w II semestrze mial juz *tak imie jak i nazwisko* zupelnie
inne niz w I semestrze... Mam gdzies jeszcze w papierach swoj indeks, z tymi
dwoma zupelnie roznymi nazwiskami tego samego czlowieka przy zaliczeniu...
Nie wiem, w jaki sposob on to zrobil, ale jednak jest to mozliwe ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl