Re: Anonim

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 11:41:15 MET

On Fri, 13 Nov 1998 00:48:58 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski)
wrote:

>ależ jaki problem? o ile pamiętam to był PC/Konik Bujany/Mała Mucha/Baba
>Naga - i każdy cały czas wiedział o kogo chodzi... czy np. Leotar zmienia
>pseudonim? jeżeli nie chcesz kogoś czytać to używasz killfile'a - na polipie
>jest to chyba znane urządzenie ;)))

Mylisz dwie rzeczy - pseudonimy typu Baba Naga (wiemy kto na podstawie
tego co pisze) z polem "From:" - Leotar to wpis w tym polu, jakbys
dokladnie przestudiowal jego posty to on sie jawnie podpisuje w sigu
bodajze - czyli dokladnie odwrotnie jak np. ja.

Darek