Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 22:09:19 MET

on Wed, 11 Nov 1998 18:42:40 GMT, Jacek Popławski wrote:

> baza danych sprzedawców lodówek może powiedzieć potencjalnemu spammerowi,
> że mam lodówkę - i nic więcej! (praktycznie nawet to nie w 100% bo mogłem
> już ją wyrzucić;)

Przede wszystkim może powiedzieć że istniejesz, a w sprzyjających
warunkach dać także Twój adres...

> natomiast identyfikacja w Internecie może dać komuś informacje o mnie
> w dużo szerszym zakresie

Tak? To jaką informację da Ci o mnie identyfikacja (konto
jps_at_home.bti.pl)? Coś mi się wydaje że tylko to co sam tam zechcę
podać.

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]