Re: Anonim

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 18:49:12 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:
> Co jest złego w podpisywaniu się pseudonimem w Usenecie? W żaden sposób
> nie mogę tego zrozumieć. Przecież nazwisko to tylko ciąg znaków - taki sam
> jak ksywka. Czy po to, aby wyrazić swoją opinię trzeba udowodnić kim
> się jest? W takim razie w sygnaturce powinno się podawać też numer
> telefonu i adres...
> Dlaczego tylu ludziom nie podoba się anonimowość? Co jest w niej złego?

IMHO sprawiają to złe doświadczenia z osobami nie podpisującymi się
imieniem i nazwiskiem. Z drugiej strony wiara w nazwiska jest dość
irracjonalna - co by się zmieniło, gdybym występował jako "Józef Nowak"
a nie jako "Paweł Krawczyk"? Raczej nic. Ale jeśli ktoś sie podpisuje
"Hocking Rorse" to już ma się w stosunku do niego zupełnie inne
podejście :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/