Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Karol (amkg_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 18:15:45 MET

Seonet Polska Sp. z o.o. napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>Polska ma bezposrednie polaczenie ze Szwecja, nie wszystkie kraje to maja).
>Szwedzcy providerzy tacy jak Telia, Tele2 czy tez Telnordia maja sami
>zarezerwowana przepustowosc do USA okolo 100Mb/s. Dokladnych cyfr nie
>mam ale razem jest to o wiele wiecej niz 300Mb/s. Liczba mieszkancow w
>Szwecji jest 8 milionow ludzi dla porownania. Wydaje mi sie ze cyfry mowia
>tu same za siebie i dalsze komentarze sa zbedne. Dlatego umieszczenie
>dodatkowo stron w USA daje o wiele lepsze mozliwosci, poniewaz duzo krajow
>rozbudowuje swoje polaczenie wlasnie do USA co daje najlepsza dostepnosc na

Nic nie rozumiem. Myslalem, ze WWW to swiatowa pajeczyna.
I mozna nie miec bezposredniego polaczenia z danym krajem, to pojdzie przez
inny.
Ale coz, czlowiek uczy sie cale zycie.

Ale po co to SKF szuka polskich producentow jakich europali (moze europalet)
przez jakichs dziwnych gostkow, ktorzy mysla, ze na internecie swiat sie
konczy.
Ja nie wiedzialem co to jest internet (bo go jeszcze 20 lat temu nie bylo),
ani co to europaleta, ale wiedzialem, ze ktos w Polsce wspolpracuje z SKF.
Widocznie Ci z SKF zapomnieli z kim w Polsce handlowali.
Strasznie mnie intryguje ten przypadek, ale nie od strony nieuczciwej
rekalmy, tylko sposobu zalatwiania biznesow.

ATSD Seonet chyba sie cieszy. Jedna reklama a tak dlugo sie o nich mowi. Ile
ludzi poznalo teraz ich firme.
Wspanialy chwyt marketingowy, ale chyba niezamierzony.

..
>Cytuje dalsze pytanie:
>
>"Czy to nie jest reklama poswiadczajaca nieprawde?Przeciez teraz do kazdego
>providera moze zgłosic sie klient i zazadac postawienia stron na serwerze w
>USA, bo Polskiego internetu nie widac ze swiata."

Moze Wy dobrze nie rozumiecie w jezyku polskim, albo nie znacie sie na
logice.
Bo jak inaczej rozumiec Wasze stwierdzenie, ze "polskiego internetu nie
widac ze swiata".
Ja to odbieram, ze "zawsze nie widac" co nie jest prawda.
Kiedys na matematyce uczono mnie pojecia: "prawie wszystkie".
Proponuje sie zapoznac.

Czy jak ja raz nie zobacze Waszego serwera, to tez moge tak napisac:

"Korzystajcie z moich uslug bo serwera Seonetu nie widac w Polsce".

Karol