Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 11:03:21 MET

Artur Grzymala napisal(a):
: : ZA SAM DOSTEP DO INTERNETU SIE NIE PŁACI
: : PŁACI SIE TYLKO ZA POŁĄCZENIE TELEFONICZNE, KTORE JEST
: : LICZONE JAK ZWYKŁA ROZMOWA LOKALNA
: Co jest wykorzystaniem pozycji monopolisty w nieuczciwej konkurencji oraz
: sprzedawaniem uslugi ponizej kosztow wytworzenia.

Tak, z tym to ja się zgadzam, i mnie to też mnerwia. Ale fakt jest
fakte, i nie rozumiem ludzi którzy:

- rzucają hasłami "Internet taniej" (przez TPSA)
- twierdzą że płacą za Internet dzwoniąć na 0202122
- mają dodatkowe wymagania w stosunku do czegoś co dostają za darmo
- twierdzą że wprowadzenie identyfikacji w tej usłudze będzie
  ograniczeniem czyjejśkolwiek wolności osobistej i praw
  obywatelskich, itp itd

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/