Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 02:49:34 MET

On Wed, 11 Nov 1998 10:42:06 GMT, marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin
Jagodzinski) wrote:

>Na razie, to jakby ktos w amerykańskiej gazecie napisał, że plik
>umieszczony na serwerze w Stanach jest nie do pobrania w Polsce, to byłby
>to prawda (piszę to, po 5 godzinach / 7 próba sciągania 10MB programu z
>przeciętnie zatłoczonego amerykańskiego FTP).

Zalezy ktoredy... Pliki do upgrade'u modemu z serwera Zoltriksa
ciagnalem z domu (przez TPSA) chyba ponad godzine, cztery razy
podchodzilem - i nie doszly do konca. Nastepnego dnia z pracy
(szkielet NASK) pociagnalem ich kilka jednoczesnie - pare minut
szly...

Darek

P.S. I tylko dlatego ze jestem za leniwy nie chce mi sie ustalac jaki
numer ma jedyny dostepowy modem w firmie - admin bardzo sie tym nie
chwali.