Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 18:26:18 MET

On Tue, 10 Nov 1998 21:11:11 GMT, Darius Jack wrote:
>Oglos przetarg to sie zglosza ci co dadza.
>Forma gwarancji jest troche inna niz na samochod, stanowi opis
>wykonanych testow, opis algorytmu i opis odpornosci na proby odkodowania
>zakodowanych np. testow.

A tam. Gwarancja to gwarancja - ja chce miec zwrot kasy jak zawiedzie,

albo i zwrot kosztow.

Moze nie w kryptografii, ale takie firmy sa. Robi sie UPS 'nie wolno
stosowac w systemach podtrzymania zycia, nawigacji, kontroli ruchu,
sterowania produkcja, ..." oraz takie ktore do powyzszych sa
dedykowane. Roznia sie troche starannoscia ... i duzo cena.
Tylko ze spora czesc ceny pochlania ubezpieczenie, na wypadek
uzasadnionych roszczen klienta.
Zapewne mozna ubezpieczyc i algorytm.

>Produkt jest produktem samodoskonalacym, jezeli udokumentowana proba
>odkowowania w okreslonym przedziale czasu stanie sie jawna i wiarygodna
>to powstaje nowy , doskonalszy produkt + jego opis matematyczny.

Tak, tak - a klient ma problem na glowie jak wymienic dwa tysiace
bankomatow i dwa miliony kart...

J.