Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniaceg

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 13:50:18 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> No nie przesadzaj... Uwazasz, ze *nie da sie* napisac takiego serwera newsow,
> ktory logowalby identa?

Nie. Twierdzę tylko, że nie znam takiego serwera.
Przy okazji: faktem jest, że nieco się zagalopowałem (i napisałem
niedokładnie swoje myśli). Szymon wcześniej zwracał mi uwagę na to samo,
co Ty teraz.

> Bo zebys mogl powiedziec, ze "zalozenie jest falszywe", to musialbys
> *udowodnic niemozliwosc napisania* takiego serwera. To, ze twoj oponent nie
> jest w stanie go napisac, nie jest zadnym dowodem. Musialbys udowodnic, ze
> nie jest w stanie napisac takiego serwera *nikt*.
> Zalozenie brzmialo: "serwer newsow moze odczytac identyfikator". Czyli,
> formulujac to inaczej: "jest mozliwe istnienie takiego serwera, ktory bedzie
> odczytywal identyfikator".
> Uwazasz, ze takie zalozenie jest falszywe? Czyli ze taki serwer *nie moze
> [...]

Wszystko to wynika z tego, że dyskutuję z osobą (oops... anonimem), która
wyraża swoje poglądy na tyle niewyraźnie, że nie dość, że mało kto (lub
zgoła nikt) ich nie rozumie, to jeszcze mnie się w głowie miesza... :-)

--
-- Andrzej Bort                 bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
-- Centrum Komputerowe Politechniki Śl.,     44-100 Gliwice, Akademicka 16